Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obchodní strategie společnosti BeRider během pandemie COVID-19
Reichelová, Libuše ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
DP Libuše Reichelová 25405630 Abstrakt diplomové práce s názvem "Obchodní strategie společnosti BeRider během pandemie COVID 19" Tato práce se zaměřuje na pražskou společnost BeRider, která od roku 2019 poskytovala službu sdílených elektrických skútrů. Hlavním cílem práce je zhodnotit strategie, které společnost použila během krizového období způsobené pandemií COVID-19 a mimo jiné identifikovat silné a slabé stránky společnosti spolu s příležitostmi a hrozbami nejen ve spojitosti s pandemií COVID-19. Práce čtenáře v teoretické části seznamuje s klíčovými koncepty strategického řízení, sdílené ekonomiky, sdílené mobility, sdílené mikromobility, strategické analýzy a komunikačního mixu. Pro zhodnocení strategií byla provedena strategická analýza, konkrétně analýza vnějšího okolí pomocí metod PEST a Porterových 5 sil a analýza vnitřního okolí, kde byly identifikovány zdroje a schopnosti společnosti a následně využita analýza VRIO. Tato data společně s popisem vývoje společnosti BeRider byla následně konsolidována do analýzy SWOT. Pro doplnění byla zhodnocena také komunikace společnosti se zaměřením na komunikační mix. Data byla získána z veřejně dostupných dat, a to z webu společnosti BeRider a jejich mateřských společností ŠKODA AUTO DigiLab a ŠKODA AUTO, ze sociálních sítí a z veřejných rejstříků....

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.